کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خانه کودکی استیو جابز به مکان یادبود تبدیل می‌شود؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ استیو جابز و دو تن از دوستانش با تأسیس کمپانی اپل حقیقتاً تحولی را در تاریخ معاصر فناوری در جهان ایجاد کردند. مشهورترین گاراژ دنیا که محل تولد کمپانی اپل بود، اکنون در آستانه تبدیل شدن به یک مکان تاریخی است.

 

همه ما می‌دانیم اپل با عرضه هر مدل جدید آیفون، میلیون‌ها عدد از این گوشی هوشمند می‌فروشد. اما آیا همه ما می‌دانیم داستان این کمپانی از کجا شروع شد؟

ماجرای کمپانی اپل از گاراژ خانه پلاک 2066 در خیابان کریست درایو شهر لس‌آلتوس ایالت کالیفرنیا آغاز شد. اولین روز ماه آوریل سال 1976 در همین گاراژ بود که استیو جابز، «استیو وزنیاک» و «رونالد وین» کمپانی رایانه‌ای اپل را تشکیل دادند. نزدیک به دو سال از درگذشت استیو جابز می‌گذرد و از آن زمان تا کنون خانه کودکی وی به مکانی پرطرفدار در بین توریست‌ها تبدیل شده است. برخی افراد معتقدند این خانه باید جزء آثار تاریخی آمریکا قرار بگیرد؛ بنابراین کمیسیون تاریخی شهر لس‌آلتوس قرار است روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار و درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند. اگر این خانه به عنوان یک خانه تاریخی ثبت شود، آن را به همین شکل کنونی حفظ خواهند کرد و بازسازی آن را نیز ممنوع اعلام می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مادر استیو جابز در مصاحبه با شبکه تلویزیون محلی سان‌فرانسیسکو از این اقدام حمایت کرده است. وی همچنین گفت که دیگر به توقف مردم و عکس گرفتن‌شان در کنار مشهورترین گاراژ دنیا و محل تولد اولین رایانه اپل عادت کرده است. هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی چه زمانی اخذ خواهد شد؛ اما مردم محلی معتقدند این خانه به بخشی مهم از تاریخ رایانه‌ها تبدیل شده و بعید نیست اگر به عنوان یک مکان تاریخی ثبت شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16973 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/03 تعداد مشاهده: 1680
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1392/07/03 20:20
خدا رحمتش کنه.مرد بزرگی بود.